vasárnap, augusztus 26, 2007

Uborkaszezonra, addig is, míg kicsit feléledek és lesz energiám pósztot írni, íme egy rejtvény a tisztelt publikumnak.

Hol van ez a helyszín? A gondolkodási idő 24 óra, addig nem válaszolok kommentekre, nem bólintok, nem rázom a fejem, semmiféle visszajelzést nem adok. Aztán eredményhirdetés. Jutalom nincs, csak a dicsőség.

**************************************************************************************
Eredményhirdetés: első helyezett Mornix, második helyezett Vackor, tratatatataaa, gratulálunk!

Igen, ez a Szervita tér, mégpedig Martinelli tér korából, mivel a kép az ötvenes években készült. A mai parkolóház helyén akkor még csupasz placc volt és gyerekek fociztak rajta, grundnak használták. Bevallom, én erre az állapotára már nem emlékeztem - talán mert akkoriban nemigen jártam arrafelé - és meg is lepődtem, amikor ezt a fotót megláttam. Aztán gondolkodóba estem, hogy vajon ha nincs alatta magyarázó szöveg, rájövök-e magamtól, mi ez a hely? Talán ha sokáig nézem a templomot (amire manapság nincs ekkora rálátás épp a parkolóház miatt) és észreveszem a Mária-szobrot is, talán akkor felderengett volna valami, de egyáltalán nem biztos. Szóval, ez adta az ötletet a rejtvényhez, de uborkaszezon ide vagy oda, végülis ketten megmentettétek a bloggerek böcsületét, éljen!

8 megjegyzés:

Ági írta...

Szolgálati közlemény: gondolkodási idő meghosszabbítva újabb 24 órával.

Borka írta...

Neee! Én már olyan kíváncsi vagyok! Sajnos nem tudok rájönni, pedig nézelődtem a Neten is, itt-ott. Azért tudok ám még várni. :))

Névtelen írta...

Szerintem ez a Szervita tér (Martinelli tér) a parkolóház felépítése előtt. A jobb sarokban kell hogy legyen a Rózsavölgyi zeneműbolt.

Vackor írta...

Igen, az lehet, és, hogy ne csak catlakozzak az előttem szólóhoz, kiegészítem, hogy szoborról (is) lehet rájönni.

Vackor írta...

Újat kérünk!!!!!

Ági írta...

Neee, most előbb én hadd érvényesüljek :)) annyi ötletem van már talonban. Majd aztán lesz még rejtvény, megígérem.

Borka írta...

Gratulálok! :)
Én valahogy úgy voltam ezzel a képpel, mint Bikfic.

Névtelen írta...

Köszi és máskor is szívesen megmentem a bloggerek becsületét! :)
Egyébként a szobor alapján kezdett derengeni, hogy hol is van ez.
Állítólag van olyan terv, hogy lebontják a parkolóházat, és egy még modernebb valamit építenek oda.